27 Ocak 2013 Pazar

Güneş Zavrak (Dilkopat)


Günes Zavrak  Eskişehirde 4 Aralık 1988 yılında doğmuştur.  Güneşin annes babası o 4 yaşındayken ayrılmışlar. Babasının adı Ruchan’dır. Kişilik bakımında çok farklı karaktere sahiptir. Annesinin adı Seher’dir. Günes Zavrak babası büyük danscılar arasında yer almaktadır.
Günes Zavrak eğitim hahatı hakkında  bilgiler verelim.. ilkokulu İstanbul Yenikoy ilkogretim okulunda başarılı bir öğrenci olarak okudu. Günes Zavrak Lise öğretim hayatını ise İstanbul İstinye Kabataş’ta okudu. Belirli bir süre okudu  burada annesinin işleri sebebiyle Ankaraya gitmek zorunda  kaldılar. Günes Zavrak Ankara da ise Mobil Anadolu Lisesinde devam etmiştir.
Günes Zavrak lise eğitiminde sonra Universiteyi Hacettepe Spor Bilimleri Teknolojisi  bölümünü  çok çalışarak kazanmıştır.  Hep tek hayali ise İstanbula tekrardan geri dönmek orada yaşamaktı. Annesi ben dönmek istiyorum dediği zaman annesinin engelleriyle karşılaşır.
Günes Zavrak oynadığı reklam filmleri ise Petrol Ofisi reklamı ,Turkcell reklamında yer almıştır.  Burada parlayan oyuncu  Kaybedenler Kulubu filminde  oynamaya çağrılmıştır.
Şimdilerde ise Pis7li dizisinde oynamaktadır buraya nasıl başladığını kısaca anlatalım. Günes Zavrak bir gun  eski kuaföründen gelen telefonla onun arkadşıyla  teklif gelir ve  sonradan diziye yolculuk başlar.
Günes Zavrak Pis7li dizisinde başarılı bir sezon geçirilecek gibi görünmektedir. Dizide her zaman  ön planda görülen oyuncu  Dilkobat olarak bilinir.

güneş zavrak biyografi

1 yorum: