27 Ocak 2013 Pazar

Kadir Doğulu ( Bayrampaşalı)


Kadir Doğulu ( Abdulkadir Doğulu) gerçek ismidir. Kadir Doğulu 14 Ekim 1979 yılında doğmuştur. Şimdilerde Kadir Doğulu  Pis7li dizisinde oyanmaktadır. Kadir Doğulu Mersinde doğmuştur annesi ev hanımdır uzun yıllar orda yaşamaştır. Kadir Doğulu iki kardeşlerdir abisi danışmalık yapmaktadır. ünlü isimlere ( hande yener, demet akalın )
Kadir Doğulu  nereden hatırlayacam diyenler için ön bilgi verelim Ünlü sanatçı Hande Yener’in bir zamanların sevgilisiydi. Kadir Doğulu aşk yaşadı ve bitti. Küçük Sırlar dizisinde röl almıştı. Kadir Doğulu  o dizide güzel bir sezon geçirmişti. Dizide rölü ve başarısıyla gecç kızların dikkatini çekmeyi her zaman başarmıştır.
Şimdilerde ise Pisyedili dizisinde başrölde oynamaktdadır. Diğer dizide ki  rölüyle tamamen farklı bir röl almıştır. Dizide Bayrampaşalı olarak bilinmektedir arkadaşları Bayrampaşalı olarak çağırmaktadır.
Ünlü oyuncunun önümüzdeki yıl hangi dizide  oynarsa burada  eklenti olarak devam edecektir.


Kadir Doğulu, Kadir Doğulu resimleri

1 yorum:

  1. Hepinizin rol arkadaslariniza selamlar ben ugur 15yasindayim suan gozum den yaslar geliyo hepiniz adamin dibisiniz ruzga hepinizin yeri ayri hele orconunki ama filmde gorun dugunuz gibi degil siniz neden ki neyse bosver hepinizi seviyorum tekrar 1. Bolumden basladim hergun izliyorum artik 15 bolume gectim esma sultan hala o okulun mudurumu atasehir de doga kolejine gelicem buyuyun ce eger bu yaz dik larimi gorursen telefon numaranizi verin sesinizi duymak istiyorum hatta bise dicem yemin ederim dun ge e ruyama girdiniz en son sana dedimki eger oyuncuya ihtiyaciniz varsa beni yaniniza alin dedim bayram pasali ama guncicegi niye birakip tekirdaga gittiniz anlamadim teske gitmesrydiniz uzuldum rol icabi olsaza hepinizi cok seviyorum elcin guncicek salca karabiber orco bayram pasali TRAFO ruzgar ruzgarinda telefonunu verin onunda sesini duymak istiyorum akliniza kotu bise gelmesin ben sizin gercekten hayraninizim yani dostum kendimi anlatabildiysem.

    YanıtlaSil